onsdag 1. oktober 2008

Loppis-ønskeliste

1. en stk tavle (som jeg har nevnt en gang før) med sånne telle-kuler og tall øverst vet dere, og en liten hylle under til å legge kritt på.

2. en stk dukkeseng (mon tro om det er Mari eller storebror som ønsker seg den?)

3. barnebøker

4. stoffer i retro-stil (som jeg føler mangler i sofapute-samlingen)

5. et lite bord til hjørnet mellom sofaene (hater den plassen, hva skal man bruke den til liksom? Noen tips?)

6. rammer (jeg har nemlig begynt såvidt på en ny bildevegg)

14 kommentarer:

Anonym sa...

Det var da en koselig ønskeliste :) Jeg har sett etter tavle til deg på alle loppemarkeder uten hell..Litt rart for jeg synes man finner det meste på disse markedene..Tur til Køben høres gøy ut :)Jeg titter stadig etter billigbilletter til både Stockholm og Køben jeg ;)
Hadde jo vært gøy med bloggertur da hihi!!! Du, det lilla skapet ditt ble så fiiint!!! :))Heldig fargevalg :D

makiato sa...

Nu har jag lagt till din blogg på min länklista.

lenebv sa...

Tror kanskje jeg har sett en sånn tavle på et bruktmarked like ved jobben min (Glittre, i Nittedal). Ikke så lenge siden jeg var der. Husker ikke pris... Kan gjerne dra innom en dag og sjekke for deg?
Ellers så synes jeg alltid det er kjekt med et lite bord mellom/ved siden av sofaen. Må ha et sted og legge ting. Praktisk med bord med hylle under (ekstra oppbevaringsplass), og fint med rundt glassbord (men ikke like praktisk...). ;-)
Ellers så ble skapene dine kjempefine! Både det som stod igjen, og IKEA-skapet!

Anonym sa...

Flotte loppisønsker det der,ja. Slike kulerammer er så fine. Apropo dukkeseng;min yngste sønn på seks år vil så gjerne at jeg skal male en gammel dukkeseng jeg har på loftet.Han er helt gal etter kosedyr, og skal ha favorittdyrene i den.
Retrostoffer er det alltid spennende å jakte på, men merker at det er mer rift etter dem nå.
Lykke til med letingen!!!! Klem fra Kaspara

Anonym sa...

København og Stockholm er mine favorittbyer og jeg er alltid klar for en tur dit! Når jeg har råd vel og merke :) Storbyferier har en tendens til å koste noen kroner, men guuud så gøy det er!!
Jeg har vært på dagstur til København med en venninne en gang! Vi tok første flyet på morgenen og siste flyet hjem..Litt slitsomt for vi løp jo som gale hele dagen haha!! Men vi rakk utrolig mye :)

Sine sa...

Så fin ønskeliste.
Og kjekk blogg som jeg har lenket i min. Håper du finner loppene...

Gamlå sa...

Heisann!!
Håper du/dere finner det du har satt på ønskelisten din!! Mange koselige ting du lister opp. Hadde selv en slik bokstav og kulerekke tavle som du lister opp her som liten, men har den desverre ikke nå lengre.
ha en fin kveld
hilsen Gamlå

Anonym sa...

Ja, vi har vel alle våre loppisønskelister. Her er det loppis neste helg - gledar meg! Lykke til med jakta på dei perfekte funna :)

Christina sa...

:)
Hihi.. Kjempe gøy å lese blogger til dem man kjenner!

Tusen takk for tips i forhold til bursdagen til lille snupp! :) Jeg har skrevet det ned og nå skal jeg ut å shoppe! Hihi..
Synes det er kjempe gøy med bursdager og blir skikkelig inspirert når jeg leser om bursdagene til barna i blogglandia! :)

Den loppislisten var smart.. Jeg leter etter bøker jeg også! Men tror nok jeg har endel fra jeg var liten, skal ta den opprydningen hjemme hos far om ikke lenge!

Bare send meg nr du! :) Vasene ligger og venter på deg..

Stooor Klem
C

makiato sa...

Hej igen,
Det är klart att du får länka - det är bara roligt att du gjort det. Din blogg har så härliga mönster som jag gillar!

Anonym sa...

Titter bare innom for å ønske deg en fin dag :)
Klem fra Kardemomme :))

Anonym sa...

Hei kaffekari hihi!
Du kommer langt med staver og luftmasker..Den turkise og hvite luen består av nettopp dette :)
Etter å ha legt opp og begynt, hekler du 1 stav, deretter 3 luftmasker, stikker nåla i 3 maske og hekler 1 stav..fortsett ut runden..Neste runde er enklere..Der hekler du 1 stav midt i hullet fra forrige runde og hekler dereter 3 luftmasker. Så 1 stav til du er ferdig med runden..Ble dette forståelig tro?
Lykke til :)

Brigg sa...

Veldig bra ønskeliste! Ønsker meg nesten det samme:-) barnebøker, retrostoff og barneseng er på topp hos meg og. Ellers så liker jeg avlastningsbord mellom sofaene. Tror jammen jeg skal legge ut et bilde av det nå..for har nettopp malt bordet, så det så gøyt ut for øyeblikket..hehe. Kanskje andre vil vise sine hjørner også? For er som du sier ofte litt tricky å få bra til.

Iallefall! Det skapet ble
utrolig flott!! Grattis med nytt skap:-)

by Siv sa...

Fin ønskeliste, min liste er altfor lang. Kommer til å gå i graven før jeg har fått halvparten. Finner så lite møbler på loppis hehe
Ha en riktig så god helg
*Siv*