onsdag 8. oktober 2008

Gavedryss

..på en onsdag! Tenke seg til! I dag har jeg fått vaser, servietter, tavle, sengetøy, retrostoff (som muligens blir "brudekjolen" min og det ene med det andre. I tillegg driver jeg og selger saker og ting på Finn, pluss at min søster er på besøk OG jeg ordner med gaveringen. Ja, så da skjønner dere kanskje hvorfor det ikke er så mange bildene her.....ikke har jeg kommentert, ikke har jeg svart på mail og ikke har jeg lest på bloggene deres. Kommer jeg i det hele tatt til å få sove nå da?

4 kommentarer:

Maria sa...

Hoppas att du får sova även om du har mycket om dig och kring dig just nu!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Så du ville ha tips til vinduene dine lenger nede i bloggen din. Kjenner meg igjen her ser du. Har bare hvite liftgardiner overalt og hvite vegger. På sommeren er det helt topp, men nå på høsten blir det så kaldt.
Jeg har prøvd å dekorere med hjerter og all verdens, men det er like kaldt. Brrrr.
Tror jeg vil lage nye lift gardiner med lin stoff med lin som er beige eller lys grå, bare for å dempe ned alt det hvite.
Du kunne vel prøvd deg med litt farger :-)

Anonym sa...

Høres ut som om du har et både hyggelig og kreativt "kaos" rundt deg :)Gaver er ikke å forakte..Spennende med stoff til brudekjolen..Er nysjerrig på hvordan det ser ut..Det meste av mine brukte stoffer er gamle dynetrekk, men du skal antagelig ikke sy brudekjole av et gammalt dynetrekk?? hihihi!!! Ellers så hadde det vært sinnsykt gøy da..Og annerledes fniiis!!! Skal ikke forstyrre deg med tullet mitt så jeg går hjem igjen nå, men ha en fortsatt gøyal dag! Klem fra Kardemomme :)

Maria sa...

Puuuust, PUST !
Hi hi, tag det med ro, tag en dyp indånding, og slaaaaap af ;-)

Forstår du har meget at se til på både det ene og det andet plan. Vi er her stadig, kommer indenom og læser med - billeder eller ej.

Klem Maria.

Ps: jeg sender lige en mail til dig i aften.