fredag 10. oktober 2008

En liten update

Det er tydeligvis en mail som ikke har kommet frem, så i tillfelle det er flere legger jeg ut lista.

Foreløpig påmeldt på gaveringen:

lineah-rakfre.blogspot.com
lundsvagen.blogspot.com
sirenmerethe.blogspot.com
alvoradarosada.blogspot.com
fru-vims.blogspot.com
maria/frk.Fryd (lukket blogg)
cosifantutta.blogspot.com
maris-fargerike.blogspot.com
flittiglisene.blogspot.com (Storeflittig)
minasparadis.blogspot.com
lykkeoglykkeliten.blogspot.com
kaoseheimen.blogspot.com
tuppenella.blogspot.com
grut.no
briggslekehus.blogspot.com
kasparasregnbue.bloggagratis.se
marieinwonderland.blogspot.com




3 kommentarer:

Mina sa...

Hei og hopp!:)

Har helt glemt å svare deg jeg! Jeg vil selvfølgelig være med på gaveringen!:) Sender deg adressen min på mail. Er det avtalt noe få beløp og når gavene skal sendes?:)

Ønsker deg en fantastisk helg!:)

Tove sa...

det kommer mail.. bare vent til Hannah er i seng;)

klem

Anonym sa...

eg vil åsså være med på dette :-)

tuppenella.blogspot.com