lørdag 23. august 2008

Åhlens-kjøp og behov for hobbykrok




Disse stoffene fikk bli med meg hjem fra en tur på Åhlens. Mon tro om det blir i den gata lillebrors rom ender opp..med den røde postkassa, hvite vegger, grått og sort.. Supermann mener jeg presser inn litt rødt fordi jeg aller helst skulle innredet ett jenterom. At han kan si noe sånt ;)
Jeg har handlet en del stoffer de siste mnd. Med tanke på at symaskina står nedstøvet under pulten her, virker det kanskje litt unødvendig. Nå skal det snart bli andre boller; Når stue/spisestue omsider står klart, og måltidene kan inntas på spisestua, skal kjøkkenbordet få nytt liv som hobbybord. Kjøkkenbordet har jeg fått av mine besteforeldre, og er både gammelt og slitt, men akk så sjarmerende. Supermann har forbannet det fordi det nesten ikke går an å få beina under det, så han er nok bare glad til. Hobbykroken må nok være på soverommet vårt. For at jeg da i det hele tatt skal få sove, må det være ordning och reda. Bedre unnskyldning finnes vel knapt for å få kjøpe stilige bokser fra f.eks Blafre (se innlegg lengre ned) :):)

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Hej och tack för titten i min blogg. Jodå jag säljer en del utifrån tid och möjlighet även om jag har en del som ligger just nu.

Fina tyger, det med svampar, är även det från Åhléns?

Tove sa...

Så kule stoffer!! Og fargene til lillebrors rom høres ut som en super kombinasjon til et gutterom syntes nå jeg:)

Ha en flott søndag

Kardemomme sa...

Jeg la inn en kommentar om sniklesere lenger ned :)
Det var meg som bestilte stoffer fra Amy Butler i New York som du spurte om inne hos meg..Takk for tips om Quiltedesign..Skal sjekke den øyeblikkelig!Ble litt dyrt med fru Butler faktisk!
Synes figurene du hadde planlagt til vogna til sønnen din ser flotte ut jeg..Selv om noen er snille og syr til deg må du lage noe ut av de fine fargene og mønstrene :)

Anonym sa...

Jättfina tyger! Åhlens har ofta mkt fint!

Kardemomme sa...

Bloggetreff i Lillestrøm høres perfekt ut :) Der er det jo en hel møbelgate hihi!!! Lurer på om Rafens i Grensen i Oslo er den butikken som har flest Rice-produkter..Ellers er jo København en oase av Rice..Men det er jo litt lenger unn da hmmm!!
Selvfølgelig får du være med hvis jeg skulle finne på å stenge hos meg..Maria Frk.Fryd har stengt sin og det virker vedlig koselig..På den annen side kan man gå glipp av noen hyggelige mennesker..Tenke,tenke videre :)
Kos deg videre med barn og mamma :)Jeg mååå jobbe nå hihi!!