onsdag 17. desember 2008

Jeg beklager

Det går litt i hundre for meg om dagen. Ikke bare rent fysisk, men det er også mye som kverner oppi hodet mitt, ting som må gjøres og planlegges (vi skal gifte oss, jeg har ingen jobb å gå tilbake til etter endt permisjon (noe som stresser meg en del), og permisjonen går for sikkerhets skyld ut mange mnd før lillebror kan begynne i barnehage. I tillegg er det jo den velsignede jula da). Jeg er jo ikke så disiplinert at jeg klarer å legge bloggingen min helt fra meg, men jeg er jo rett og slett ELENDIG på å kommentere hos dere. Det er liksom litt begrenset hvor mye tid jeg har hver kveld nå, så da vil jeg så gjerne innom flest mulig av dere. Noe som går på bekostning av kommentering :( Derfor er det viktig for meg å skrive dette innlegget om at jeg synes det er så koselig, og SÅ stas at det stadig dukker opp nye navn her inne, og at jeg er inne og titter hos dere alle sammen så ofte jeg kan. Det er så herlig med litt kreativt påfyll :)

NB! Hvorfor kan ingen betale meg en hederlig årslønn for å blogge?

6 kommentarer:

Anonym sa...

God morgen, Mari!
Ja, tenk å ha blogging som yrke! Hadde gjerne vært kollega med deg.
Tror vel forøvrig at de fleste har mindre tid til blogging nå om dagen. Jeg får ofte slengt inn et innlegg, men har vært dårlig på å kommentere om dagene. Kommer sikkert sterkere igjen på den fronten etter nyttår.
Tusen takk for pengene også!
Fint du ble fornøyd.
I dag er det noen julegaveprosjekt på gang og mer kortskriving. I kveld får jeg besøk av ei god venninne som bor i nabobyen, og da blir det bare skravling og ikke juleforberedelser.
Så gøy å lese om bloggtreffet ditt! Bakfrabilder er morsomt! Skjønte med en gang hvem som var deg, for jeg har jo sett deg forfra før.
Ha en fin dag, Mari!
Klem fra Kaspara

Anette {foreldremanualen} sa...

Tror mange har det litt sånn i disse juletider, men skjønner godt at du er ekstra stressa utifra omstendighetene!

Vi har heller ikke fått plass til minstemann, men håper på å få det til høsten. Det blir minst et par måneder hjemme med ham uten lønn. Hvis ikke plutselig skulle få en plass da, men det er jo som å tro på julenissen... ;-)

Ha en fortsatt fin adventstid! (og så må du ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke blogger eller kommenterer)

Christina sa...

Mari! Vet akkurat hvordan du har det.. Var i dine sko for noen md siden.. Ikke noe jobb å gå tilbake til og ingen til å passe Julie! Herregud så stressa jeg var, men reg meg som arb.ledig og begynte å gå på nav til jeg fikk meg jobb på egenhånd etter 6 uker. De på Nav sa det, at jeg ville finne noe fort. Så ikke akkurat det lyset da jeg søkte for fullt! Men men.. Det roer seg og ordner seg tilslutt! Håper du nyter denne permisjonen også!! :)

Har endelig fått igjen leligheten, men må vaske ned hele greia, så vi kommer nok oss ikke inn før rundt 23.12! Vil rett og slett ikke stresse, vi har jo allerede bodd hos Svigers i 3 md, hva gjør en uke til også vil jeg nyte julen litt og Julie! :) Ikke bare fly rett fra jobb til den dumme leiligheten!
Men det blir jul!!! :) Gleder meg sånn..
Kommer du østover i romjulen?

Stooooor klem
C

Maria sa...

Hej Mari!
SKulle vara väldigt skönt om man fick anställning som bloggare. Är väl ett nytt yrke, men det växer ju tyvärr inte på träden...
Men känn inte dåligt samvete för att du inte hinner kommentera. Har man tid och lust så gör man och annars så går det bra ändå...

Brigg sa...

Hei Mari! syns ikke du skal ha dårlig samvittighet! Julen er ofte travel og stressende. Håper du klarer å nyte permisjonstiden din max. Syns bare du skal dille mest mulig rundt. Kose deg mest mulig og gjøre så lite som overhode mulig! Hehe:-) Jobb kommer fortere enn du aner. Det ordner seg alltid for snille jenter!

Maria sa...

Hej Mari

Tak for fin kommentar ved mig :-) Drive moteblog... naa, det tror jeg ikke jeg er kapabel til, men jeg er da interessert i mote.

Du skriver at du ikke får kommentaret her pt. Det gør jeg ikke heller. jeg er blever rigtig dårlig til det, har ligesom ikke rigtig tid synes jeg. Man vil jo gerne skrive en skikkelig kommentar når det er - og det blir det bare ikke altid. men at få sagt hej, og god jul - det kan jeg da.

Klem Maria.

Ps: det skal nok ordne sig med job og det hele skal du se - min mand siger altid at alting ordner sig for snille jenter :-)