onsdag 17. desember 2008

Bloggtreff :)

På mandag var jeg på besøk hos Nina. Vi har en felles venninne (min gode A) som har introdusert oss for hverandre. Faktisk har vi møttes et par ganger tidligere, blant annet deltok vi i samme bryllup en gang på 90-tallet. Verden er ikke stor... ikke Norge i alle fall.. ;) Nina bor i et digert, nytt hus, som hun har stylet etter alle kunstens regler. Det var virkelig flott! - og ganske annerledes enn det jeg bor i.. Da jeg kom hjem var det nesten som å komme tilbake til en liten hytte. Hihihi. Jeg GLEDER meg til mitt hus er feridg oppusset...sånn ca om 20 år.. :S
Her er Nina til venstre og jeg til høyre. Nina er så sympatisk at hun bøyer litt i knærne :)

Uansett, Nina stilte opp med nybakt muffins, te og julebrus :) -og vi skravlet i flere timer alle tre. Vi kommer nok helt sikkert til å møtes flere ganger fremover. Det var vel snakk om at vi skulle møtes hos meg neste gang...himmel og pannekake. En ting er å presentere hjemmet sitt på en blogg, da kan jeg jo være VELDIG selektiv... Kanskje Nina må gå inn verandadøren..hahaha :)
Tusen takk Nina! Jeg digger deg :)

2 kommentarer:

Ingrid_blafre sa...

«Himmel og pannekake» er et alt for lite brukt uttrykk :-)

Ninas Drops sa...

Diggi digg!!!
Kjempeflott bilde... ha ha ha..
Koselig med besøk...
Gleder meg stort til å ta meg inn verandadøren neste gang. skal ta med meg truger og måke.. hi hi
take care tjeijen