lørdag 22. november 2008

Ubrukt, romantisk Isabell Kristensen-skjørt søker ny, snill og litt slankere eier :)












Jeg hadde stor suksess med min forrige byttehandel. Nå er det enda et plagg som står for tur. Dette skjørtet har hengt i skapet altfor lenge. Det har vel i grunn aldri passet. Selv da jeg prøvde det på meg i København var det en anelse for lite...Men jeg var litt i shoppingrus og kjøpte det allikevel. Jeg har aldri brukt det, det er ikke vasket, men jeg har tatt av lappene.

Jeg har tatt frem målebåndet og målt etter beste evne (på skjørtet altså, ikke på meg);
Livvidde: 87 cm
Lengde u/ tyll; 58 cm
Lengde m/tyll; 66 cm
Tyllen er sydd fast i underskjørtet.


Det ble litt dårlig fargegjengivelse på bildene, men skjørtet har bunnfarge i krem, med mønster i to ulike brunfarger og lys rosa. I tillegg er det noen blanke paljetter som fiffer opp det hele :)

Selve skjørtet er i 100% bomull, mens underskjørtet er i 100% polyester. Skjørtet kan vaskes på 30 grader.

7 kommentarer:

Christina sa...

Hihi.. Føler jeg ikke har brukt noen penger siden jeg begynte å jobbe (der har jeg), men jeg flyr jo ikke i butikkene så mye som jeg gjorde før...

Deilig å bruke litt penger på seg selv, ble en lilla polo og sort tunika/kjole med lommer til 198,-!! Og en vakker blå kjole fra vero moda til 260,-!! Hihi.. Er kjempe fornøyd!

Lekkert skjørt du vil bytte bort, men jeg sliter dessverre med at jeg er FOR tynn om dagen jeg skulle gjerne ha lagt på meg 5 kg! Jeje..

Ha en super duper dag du også..

Klem
C
Ps. Dåpsgaven kjøpte jeg på Monochico! Hihi.. De hadde masse fint nå assa..

fru vims sa...

øy! Fint skjørt, skulle ønske jeg hadde litt mer om rumpa nå gitt. Da hadde jeg kjøpt det på flekken... :)

håper du får en fin fin kveld!!

vi skal visst på kino og se på han derre Bond kisen... kan bli bra.

CosiFanTutta sa...

Heisan, det var et nydelig skjørt, men dessverre ikke min størrelse :o)
Jeg har også endel klær i skapet jeg skal "voksne" NED i, for å si det sånt. Ingen god strategi!
Kanskje jeg skulle prøve å rydde i klesskapet i morgen, kanskje jeg finner noe spennende

Ha en fin, fin kveld!

Maria sa...

Fin kjol! mIn smak!!

Minmill sa...

Godt at noen andre også gjør bomkjøp. Det var et fint skjørt. Håper noen vil overta det. Selv trives jeg best i tighs og tunika hvis jeg skal pynte meg. ♥

Kristoffa sa...

Dette skjørtet var jo bare knallfint!!! Skulle ønske jeg var litt mindre akkurat nå...

Skattejakt sa...

Hei. Likte skjørtet ditt kjempegodt! Men vet ikke om jeg har noe å bytte vekk... Har kastet mye vekk til fretex viss det blir skapfyll.. ;)