mandag 17. november 2008

Fruens Vilje









Min intensjon om å forholde meg ganske så anonym her i bloggverden er i ferd med å slå sprekker. Jeg er ikke SÅ firkantet at jeg ikke kan gjøre unntak. Derfor gjør jeg et nå.

Grunnen; FRUENS VILJE.
Sted; Lillehammer sentrum

Denne butikken er så fantastisk at jeg rett og slett ikke gjør min bloggerplikt om jeg ikke deler den med dere. Jeg er selvsagt veldig begeistret for at de selger både Rice og House Doctor, men de har også VELDIG mye annet fin-fint! Bildene ovenfor er i følge Fruen selv litt gamle, men jeg lover å legge ut nye når hun har oppdatert nettsiden. Man må virkelig sette av godt med tid, og ta for all del med litt penger!! -og si gjerne i fra til meg-jeg blir med!
Sist jeg var der, handlet jeg verdens fineste engel (den nederste av disse tre) :) Supermann var IKKE overbegeistret, men det er altså fruen som bestemmer ;) (nja, jeg skal ha den på hobbykroken min da)

Englebildene er lånt herfra












9 kommentarer:

Brigg sa...

Å fy søren for en fin butikk!! Jeg skuer en flamingo som lett kunne blitt med meg hjem!

Og ser jeg er blitt utmanet! Kjekt:-)

Og fin engel!!

Jorunn sa...

Fruens vilje er en herlig butikk. Jeg stakk såvidt innom da jeg var i Lillehammer i høst, men vi hadde så knapt med tid. Fikk dessverre ikke handlet noe eller sett godt nok. Det tok lang tid før jeg klarte slutte å tenke på alle de herlige sakene som hadde festet seg på netthinna mi. Skal deff ha bedre tid neste gang :o)
Ha en herlig uke!

Anonym sa...

Tror det er litt greit at den butikken ligger et stykke unna jeg hihi!!! Ellers kunne lommeboka fort ha blitt tom..Engelen i midten, med den lille katten var superfin..Ser at det er MYE annet fint der også :)) Ha en bra dag :D

Maria sa...

Önskar att jag hade en sådan affär i närheten!

LillaLykke sa...

For en butikk! Fantastisk, om jeg en gang skal til Lillehammer, vet jeg hvertfall hvilken butikk jeg skal innom :) Ha en strålende mandag!

Anonym sa...

Ja du, den affären hade jag också velat ha HÄR!! Den såg helt underbar ut....
http://rosalucia.bloggagratis.se

Tove sa...

Så ut som en kjempeflott butikk! Har lyst til å ta inn noe fra rice etterhvert jeg også.. Når det gjelder plasttepper, så har jeg faktisk gule:) Har faktisk tatt med et par hjem fra butikken i dag for å sjekke om jeg kan bruke de på kjøkkenet. Du kan se dem på hjemmesiden til house doctor, tror målene er ca 180*75 eller noe i den dur:)
Nei, nå må jeg se å få gjort noe her hjemme, ellers blir det aldri noe annet enn butikkbilder på bloggen, hihi

Ha en flott onsdag
klem

Maria sa...

He he, da jeg læste overskriften troede jeg det handlede om noget du fik din vilje med ;-) Men ser ud til at være en rigtig herlig butik.

Tak for den herlige kommentar ved mig. jeg ler så tårerne triller her. Meeen, tror nok ikke lige det er den hurtigste løsning at bruge, ha ha ha

Klem Maria

Else sa...

Var på shopping der i dag. Myyyeee fint der. Kunne brukt mye mer penger der enn jeg gjorde, men jeg var heldig og fant litt på salg som jeg likte + litt til. God helg.