lørdag 20. september 2008

Søstrene Grene

Er det ikke herlig? Bare dager etter at jeg har sett den lilla vasen i Rom123, har jeg anskaffet en selv :) Christina (min venninne fra ungdomsårene) var på Sandvika i dag, og jammen kjøpte hun ikke disse to, pluss servietter til meg!! Nå ligger de noen timers biltur unna og venter på sin nye eier :)
Jeg kan ikke annet enn å skrive en linje eller to om den filmingen vi drev med på ungdomsskolen Christina..hahaha.. Har du de filmene?? Vi lagde nyheter husker jeg, også filmet vi vel litt på et senter, gjorde vi ikke?? Kanskje burde vi lastet de opp og sendt det her på bloggen. HAHAHA- særlig!! Og du- jeg ser gjerne at du får deg en blogg altså!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahhahahh... Tror faktisk Maria har de filmene! :) Har ikke tenkt på dem på en stund! Husker det handlet om nyheter og jeg var værdame, el no! Husker i hvert fall at vi hadde det super gøy! ;)
Tror nok det blir en liten blog på meg om ikke lenge! :)
De vasene var kjempe fine, kjøpte i rosa selv! Og serviettene har jeg også på mitt hvite IKEA kjøkken, men her ser man egentlig bare mange røde ting! :) Elsker rødt!