mandag 29. september 2008

Kjære trofaste leser

Du begynner kanskje å bli vant med at det av og til går flere dager mellom hvert nye innlegg, for at det så plutselig kommer 3-4 innlegg på rappen. Det dreier seg ikke om bloggtørke. Snarere tvert i mot. Jeg har SÅ mye å vise frem og skrive om, men så altfor lite tid. i tillegg er jeg rett og slett sliten om dagen tror jeg. Men jeg lover deg at det snart kommer et rush igjen :)

Vi begynte innflyttingen på stua i går kveld, på tross av at vi ikke er HELT ferdig med den. Shit au. Det lilla skapet mangler riktignok et siste strøk og knotter, men snart er det vise-frem-klart. Jeg har spraylakka en loppis-messingstake og loppis-messinggakkgakk. Jeg har også så smått begynt på del 2 av (hekle)puteprosjektet.

Når det gjelder gaveringen kunne jeg tenke meg at vi diskuterte litt hvilke føringer som skal settes. Jeg kan alltids organisere, men da må de som vil være med sende meg en mail, sånn at vi kan kommunisere på den måten :)

Ha en fin kveld :)

4 kommentarer:

E:-) sa...

Tusen takk for koslig kommentar og kryssing av fingre:-)
Gleder meg til å se det lilla skapet snart!
Når det gjelder gaveringen har jeg et par forslag som jeg har planer om å sende på mail. Men så var det den tida da;-) Kort fortalt tenkte jeg at vi kunne dele de som ville være med i to grupper, og så har for eksempel jeg og du hver vår gruppe å fordele de hemlige vennene på. Så er du i min gruppe og jeg i din. Slik får vi også være med, selv om vi er med på organiseringa. Høres det greit ut?
Sender deg en mail også jeg:-)
Ha en fin kveld!
klem!

Christina sa...

Gleder meg masse til å se den nye stua di!! :) For ikke å snakke om skapet.. Hihi..

Fikk vite i dag at det er enda to uker før vi vet om vi kan flytte hjem igjen.. Sukk.. Kjipern!

alvorada sa...

Kjære trofaste Mari! :) Jeg gleder meg glugg ihjel til å se skapet og ikke minst den spraylakkede gakkgakken. Kan ikke vente, kan ikke vente!!!

Gjenbrukstema synes jeg var en utmerket idé! Skal sende deg en påmeldingsmail :)

tavelhus sa...

Hej!
Vilken färgglad och fin blog du har!
Roligt att du länkat till min!
m