lørdag 20. september 2008

Dagens loppiserier

Jeg og A har vært på loppis på et av de lokale bo- og servicesentrene. For en gullgruve! Jeg kjente faktisk at hjertet slo ekstra hardt da jeg stod utenfor døra 5 minutter før åpning. Det var ingen "konkurrenter" (som vi kaller folk med lik smak som oss) på mils omkrets, så vi kunne rett og slett plukke godbitene uten å vippe ut en eneste skarp albue. Jeg fikk med meg den grønne vasen, en søt kakeboks til storebrors tegnesaker (tror jeg), en lyslykt (
som jeg skal bruke ved en senere anledning som jeg skal røpe etterhvert), en messingstake (som skal spraymales) og en messingfugl som skal gjennomgå samme behandling som staken. I tillegg fikk storebror et duplobrett. A fikk med seg en babushkadokke, en ramme, en MOLS-lykt (!!!) og en messingstake. Jeg skal hamstre messing på neste loppis (til foran nevnte anledning ;)).

Ingen kommentarer: