torsdag 7. august 2008

Polkadots og header-planer


Jeg er nok litt over gjennomsnitlig glad i prikker. I dag f.eks hadde jeg egentlig tenkt til å handle mat i nærbutikken. I stede har jeg sittet foran datan og lett etter inspirasjon til den nye headeren min....som skal mekkes på photoshop. Jeg er litt spent på om gamle photoshopkunster lar seg forene med ammetåke, men jeg får gi det et forsøk. Alternativt får supermannen min trå til :)



Jeg tenkte jeg skulle lage et par-tre headerforslag, også kan dere få hjelpe meg å bestemme hvilken jeg skal gå for :) Prikkene er funnet på et "polkadot-søk" på google.

8 kommentarer:

Tove sa...

Så mange flotte prikker:) Herlige farger, og likte så godt bilde med alle de prikkete tingene!

Gleder meg til å se det hvordan headeren din blir seende ut. ( men ikke stress, ammetåka er ikke til å spøke med, hihi)

Solveig sa...

guri - jeg holdt på å dette ut av stolen. SINNSYKT kule prikker. supert vi kan lage knapp, jeg venter litt til "ammeheaderen" er oppe, hihi!

Tove sa...

Butikken er i Porsgrunn! Så om du ikke bor så altfor langt unna håper jeg du kommer innom en gang
( Kommer helt sikkert til å ha noen prikkete ting der også:) )

Ha en flott helg

klem

Marihøna sa...

Me like polkadots too!

martina sa...

Mmm så härligt mycket prickar! Jag har också lite pricksjukan =)

Maria sa...

Här är en till som är alldeles galen i prickar! Det gör mig så glad!

Anonym sa...

Så mycket fint! Jag älskar prickar, kan man ha för mycket prickar hemma? Nej än så länge kan jag nog fylla på mitt hem med fler prickiga saker :-)

Marigrafen sa...

Hei jeg heter Mari og jeg er også over gjennomsnittet glad i prikker ;)