onsdag 27. august 2008

Husmorwannebeferie

For det er vel strengt tatt ikke husmorferie når man har med seg en på 3 mnd... Uansett var det herlig å komme seg litt bort, og enda bedre å komme hjem igjen :)

Min fantastiske mamma er nå ferdig med dette teppet : Hun er en levende heklemaskin. Jeg har ikke tall på hvor mange tepper og puter som er heklet de siste ukene. Jeg er straks ferdig med mitt vognteppe-prosjekt, og har handlet inn garn til neste prosjekt;

Jeg hadde tenkt meg en tur til Oslo da jeg var hjemme (som jeg fremdeles sier når jeg er hos mamma og pappa. Lurer på når jeg skal slutte med det? De bor jo ikke engang i mitt barndomshjem.) Det regnet katter, så vi (jeg og min struttende søster) tok heller turen til Strømmen. Som et plaster på såret handlet jeg litt på Kremmerhuset: Det er i grunn akkurat det samme som jeg ønsker meg fra Rice, så jeg er veeeldig fornøyd. Skulle gjerne hatt de bollene i farger, også kunne jeg tenke meg koppene i flere farger. Jeg løser luksusproblemet med ønske meg Rice til jul :)

I`m going with the flow:

- og dette nydelige kruset skal gis bort til min kjære venninne M som var så snill å passet storebror her om dagen :)

3 kommentarer:

borghild sa...

Skal bli gøy å se hva som skal lages av det garnet!:-) Fine ting du har kjøpt deg også! Jeg har også sett på det klesstativet til barn, og trodde de hadde knagger også, for det trenger vi i ganga til å henge sekkene til ungene på. Men det hadde de visst ikke:-( Så da var det godt at Anniche på Annas Rom hadde bestilt noen lignende, så nå venter jeg bare på SMS om at de er kommet inn!
Og du: Kjempefine bilder du hadde laget, en super idé altså!! Ha en fin onsdag! Klem B:-)

Tove sa...

Jeg vil også ha en heklemaskin:) Mamma strikket i det minste som en "maskin" før, men de siste årene ingenting.... prøver å oppfordre henne hele tiden, spiller t.o.m barnebarnkortet, "du MÅ jo strikke noe til Hannah..." Men, neida Hannah får ingenting hjemmestrikket... snurt jeg? neida, egentlig ikke:)

Stilige farger du har kjøpt inn, skal bli morro å se resultatet:)

Anonym sa...

Heja Jaja nu ær jag inom igen då, sån cirka ?:te gången idag:). væntar i spænning på inlæggen dina. Teppet såg kjempefint ut alltså. och hjælp-akk mig før fina færger du valt till ditt næsta projekt. Må snart få del nr ? i min heklekurs alltså!!!:) Och så många andra fina ting du køpt då!!!

A

Valgte att ikke skriva hur många gånger jag varit inom bloggen din då jag antagligen vill få en sån snikklæsar melding.thi:)