onsdag 13. august 2008

Hermegåsa pipelort, det er meg!

Nå som debatten går på NiB, står jeg frem som en hermegås uten like :)
Etter å ha sett Alvoradas flotte pute gikk jeg til innkjøp av garn, og etter noen sene kveldstimer hadde min kjære mor produsert dette (som ikke er presset (mamma er veldig opptatt av at jeg stadig skal påpeke det:))):
Nå jakter jeg på bakstykke, noen forslag?? Mamma har snart heklet ferdig teppet jeg har vist bilde av tidligere, også har hun heklet intet mindre enn 3 putetrekk til..Hun er en racer! Skal legge ut bilder så snart jeg får tid :)
Jeg har forresten lært meg å hekle selv også, så nå har jeg produsert i to dager til ende :) Herlig! Nå skal det handles mer garn :)


1 kommentar:

Kardemomme sa...

Så nydelig teppe!!! Mormorrutene er virkelig i skuddet nå og jeg dør etter et sånt selv!!!
Kanskje du kunne sy bakside av et fint mønstrete stoff i de samme fargene..Har du sett putene til Maria Frk. Fryd? Klikk på linken inne hos meg..Hun syr litt maksimalistiske puter som jeg har skikkelig sansen for..
En av putene hennes ligger forresten i min lilla sofa..Jeg kjøpte den flotte Skagendamen av henne..Hadde dette vært for to år siden hadde jeg sikkert anbefalt deg et matchende ENSFARGET stoff, men ikke nå for tiden..Nå vil jeg ha sprett og personlighet ;)
Ser at du har planer om å farge noe snart..Vil bare tipse om at NITOR-fargene blir jevnest og er lettest å håndtere..Og de har en masse flotte farger i sitt sortiment..Bare ikke lilla som jeg ville ha til sofaen min!
Så gøy at du har begynt å hekle :)
Heklingen sprer seg på nettet tydeligvis og det er jo så gøy..Så kan vi hente ideer hos hverandre :)Klem fra Kardemomme :)