mandag 11. august 2008

Den som hadde hatt:








åh, som jeg har lyst på kake. Så noen kakebilder på en blogg i går, og fikk så himla lyst på kake. Hadde planer om å sove det av meg, men det virket ikke som jeg hadde håpet. Nå har et par nye oppskrifter funnet veien inn i min oppskriftsbok. Hvis noen forresten er ute etter noen oppskrifter, kan jeg bidra med en fantastisk Oreokake-oppskrift (hvis det finnes det menneske som ikke har smakt denne enda, er det på HØY tid!!), en sjokoladelangpanne som faktisk er skikkelig saftig og helt herlig, en ostekake som smelter på tunga og en veldig enkel sommerdessert med tusenvis av kallorier :) Glem alt jeg har sagt om manglende midje...hihihi..

4 kommentarer:

Høvebakken sa...

namnammm;)

Solveig sa...

oreokake er uanstendig godt, uskikkelig, frekt og herlig godt.. hihi. jeg var med i barselgruppe første gang jeg spiste det, hele ammeperioden var reddet:):)

borghild sa...

JEG har faktisk aldri smakt oreokake! Men det ser jo bare fantastisk godt ut, så jeg tror kanskje jeg må diske opp med en neste gang anledningen byr seg. Og nå vet jeg også hvor jeg kan få oppskriften:-) Forresten så er headeren din blitt kjempekul, passer perfekt inn i et fargerike!;-) Klem B:-)

Kardemomme sa...

Jøss så lekre muffins da! Lurer på hvordan man får så fin blåfarge..
Og Oreokake har jeg til gode å smake på!