tirsdag 22. juli 2008

Et hjertesukk fra en uten midje...

Æsj...jeg er så møkkalei av å ikke ha midje.. Dvs..jeg har midje, men den er jo helt oppunder puppene. Å kjøpe bukser er HELT pyton med andre ord. Etter to barnefødsler har den magen blitt enda mer kvapsete selvsagt... Jeg har så himla lyst på et par relativt smale jeans med strikk nederst.. Foreløpig har jeg funnet sånne på VM og på Neste Stopp. Selv de største str deres er for små til meg.... :( Jeg er også veldig glad i sånne baggy jeans, men jeg får jo ikke igjen knappen på de VM-modellene....-nå har trøstehandlet litt på hm, så får vi se om noe av det passer når det kommer.....



---litt grått og trist til meg å være, men jeg skal nok få spritet det opp litt...ikke sant A? Hvis det er noen som har peiling på klær og har lyst på en utfordring; be meg med på shopping! Her i byen bor det forøvrig en veldig frodig stylist. Hun tar 500,- timen for å bli med på shopping. Nesten så det frister..... Nok syt....

9 kommentarer:

Maryanne :) sa...

Tror du trenger en klem jeg *klemmer*

For 500 kroner hadde jeg tatt med meg en stylist jeg.
Mangel på migje her også. 3 barnfødsler kombinert med glad i mat...hmm..må jo bare gå slik.

jeg fikk Exenical hos legen min. BMI på liv og hoftevidde var ikke sunn.
Den er effektiv på meg.

Jeg har funnet ut at bukser med høyt liv er slankende på meg. Var uvant for meg siden jeg i utgangspunktet ikke liker det og derfor har unngått det. Min søster, bor en liten stylist i henne, kom med bukser og "tvang" meg til å prøve..hehe
Kjempefornøyd med resultatet.

Kjempeflotte klær du har bestilt, akkurat slike jeg liker.
Hadde jeg bodd nær deg skulle jeg ilt avgårde og vært med på shopping.

ha en fin-fin dag videre :)

Fru Fjeldhammer sa...

Str på klær nå tildags er jo ikke sanne, trenger ikke å være stor for å ikke få på seg noe på VM!! Jeg hater å kjøpe klær til meg selv.. ender alltid opp med noe til ungene!! Sikkert derfor jeg elsker interiør, sko og vesker.. *LOL*

Synes stilen din er veldig fin, for de klærne du har kjøpt er jo veldig flotte!

Klem fra meg til deg..

Torunn sa...

Sikkert liten trøst for deg, men det er godt å høre at det er flere som sliter med størrelsene!
Jeg blir helt matt jeg.....og ja, det ER helt håpløst å finne bukser!!
Lite motiverende å handle når man ikke får buksa lenger enn over knærne gitt....

Klem

silje-sin sa...

Hei:) Du har jo nesten akkurat født, så det er jo ikke rart midja er litt kvapsete da:) Det er litt verre med meg, augusta er snart 8 mnd, og jeg føler at jeg ikke kan skylde på at jeg "akkurat har født" lenger:) For magen er ganske kvapsete her i gården også. Og jeg gidder ikke gjøre noe med det akkurat nå heller! Nå er det ferie og jeg spiser og koser meg som jeg vil! Tenk hva kroppene våre har gitt oss, det er jo sånn vi må tenke:) Butikker som VM har jeg ikke handla i på mange år. Synes de har mye fint, men størrelsene er jo så små!! Når jeg bruker 40/42 i andre butikker nytter det ikke å handle på VM... Faktisk har de mye bra på Lindex synes jeg! Der har jeg kjøpt to bukser før sommeren, med høyt liv og smale ben.Hver gang jeg har dem på meg får jeg kommentarer om at jeg har blitt SÅ tynn. Ha ha sier jeg da. Ikke synes jeg det er høflig å kommentere andres kropper heller! Vel, du er ihvertfall ikke alene om å ha litt ekstra rundt magen, og det er jo en veldig god grunn til at vi har det:) Kos deg, nyt sommeren, og husk at kroppen din har gitt deg to flotte barn! Klem fra silje.

Titti sa...

Hei! En liten kommentar fra ei som sliter med det samme,men kan ikke skylde på barnefødsler. Jeg tror jeg leta i hele trondheim by for å finne en baggy bukse med strikk nedi,men alle jeg prøvde var alt for små:( VM buksene er desverrre lagd for sylfider. Tilslutt fant jeg en bukse på gina tricot,passa perfekt baggy og med strikk:) Ta deg en tur dit om du har en butikk i nærheten.

Mari sa...

Ånei, ånei...ingen Gina Tricot i nærheten her. Men er det ikke en på Triaden tro??

borghild sa...

Uff, ja, kjenner meg litt igjen, ja... Skulle gjerne minsket litt rundt midja jeg også, men så var det viljen til å gjøre noe med det da... Den er nok litt fraværende for tida:-) Hadde faktisk vært veldig fristende med en personlig stylist også, kanskje hadde jeg da kommet hjem med noe spennende for en gangs skyld??... Hjertesukk fra Borghild:-)

Maria sa...

Vilka fina kläder!/hälsn Maria (http://galtoroad.bloggagratis.se

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Uff... vet inte vad jag skall si för jag har det så själv & har bara inte ryggrad att få gjort noe med det......

Men kläderna du lagt upp var skit snygga & den nedersta koftan har jag ;)

Massa trøste klemmer fra mig till dig