lørdag 31. januar 2009

Lørdag

Her sitter jeg da, kvalm etter å ha spist godis jeg egentlig ikke liker. Seigmenn og nonstop.

Dere husker kanskje jeg brifet med at jeg skulle pusse opp gangen? Og hvordan går det med den saken tro? Jotakk, det går fint. Pussemaskina står i kjelleren, og malingen like så. Æsj. I stede har jeg sett tre Varg Veum-filmer som har forårsaket at jeg ikke tørr å sove alene i dette huset når supermann skal bort til uka. Heldigvis er en god venninne i samme situasjon, så vi camper sammen.

Og ellers? Jotakk, jeg har hatt besøk av Fru Vims i dag :) Hun er den tøffeste trønderen jeg vet om som med mot og GPS tok turen helt til min by. Vi var innom hele 4 gjenbruksbutikker. I tillegg fikk jeg levert inn det Isabell Christensen (?)-skjørtet mitt (som jeg har prøvd å kvitte meg med her inne ene og alene av den grunn at det kun passer helt oppunder puppene mine) til en butikk som tar inn brukte design-klær og selger det videre. Smart hva? Etter en helt okei lunsj (nå snakker jeg om maten, ikke selskapet) dro vi hjem til mitt hus, mine barn, min supermann, mitt rot, mine hybelkaniner og alle de rommene som ikke egner seg i blogglandia (med tanke på at dette er en interiørblogg). Fru Vims tok det hele med tilsynelatende ro. Herlig med sånne mennesker som sier at det ikke er så farlig om det ikke er helt 100% og ser ut til å mene det :) Kjempekoselig var det, akkurat som jeg trodde det ville bli :) (også krysser jeg fingrene for at Vimsen synes det samme)

Ingen kommentarer: