torsdag 29. mai 2008

Familieveggen del 1, og litt annet.

Har vært borte fra bloggen noen dager. De trodde jeg hadde fått svangerskapsforgiftning, så jeg måtte overnatte noen dager på sykehuset...Men nå er jeg hjemme noen dager igjen :) Apropo sykehuset, så var det en stålkrakk der som jeg gjerne skulle hatt på vårt fremtidige kjøkken. Tok bilde av den, og skal legge det ut senere.


Uansett, hva er vel mer fornuftig da enn å fortsette på interiørprosjektene mine?? hihi...

Jeg er godt i gang med familieveggen som skal være oppe i gangen i 2.etasje. Jeg har rammet inn diverse kunst fra storebror og noen familiebilder noen mønstrete ark og stoffer. Gleder meg til å få handlet enda flere rammer på Ikea...også må jeg surre meg til å fremkalle flere bilder. Jeg skal få tatt bilder...lover... Jeg tror jeg kommer til å bli kjempefornøyd der oppe etterhvert. Det blir et skikkelig fargemekka :)

Jeg har sydd ferdig pute nr 2 også forresten. Også er tallerkenhylla ferdigmalt. I morgen skal jeg male ferdig stolene også :) (pluss at jeg skal få lagt ut bilder) Jiiiiha...

Mamma hadde med to plasttepper fra Indiska til oss. Sånne grønne og hvite som det er bilde av i nyeste ROm1.2.3. Har ikke bestemt meg for hvor de skal ligge enda...

5 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Så bra du ikkje har fått svangersapsforgiftning!!! Huff det er ikkje noke særlig. Bra du føler deg betre.
Kos deg i helga og ta det med ro.
Ha en fin helg
Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Så bra det ikke var svangerskapsfprgiftninge, men pass på deg selv og ta det rolig nå! ;0)

Klem

Maria sa...

Hoppas att det går bra med bebisen och att du inte får havandeskapsförgiftning (som jag antar att du pratar om...?!)

Marihøna sa...

Uff da, håper du og babyen holder dere friske og raske frem til fødselen. Gleder meg til å se bilder av familieveggen etc!

Minime sa...

Det er bra at det ikke var svangerskapsforgiftning. Opplevde med førstemann at jeg ble lagt inn med mistanke om det samme. Etter to døgn på sykehuset viste det seg at det ikke var det. En lettelse å komme hjem da. Da jeg kom hjem ventet det en beskjed på meg om å ringe fastlegen. Han fortalte at jeg hadde fått toksoplasmoseinfeksjon (verden raste sammen). Det er færre enn 1 i året som får det (nevner det ikke for å skremme). Måtte på Rikshospitalet for prøver og undersøkelse. Heldigvis viste det seg etter fødselen at absolutt ingenting var i veien med sønnen min.