torsdag 3. juni 2010

En eneste laaang ønskeliste (og mer vil det bli)

Ordknappe øredobber fra Snella og Petronella . Har en følelse av at disse blir mine asap.
Vi trenger flere av disse. Faktisk.
Skjønn a gitt!
Puff til småguttene :)
Jeg er helt sikker på at 90-tallets terracottafliser kommer helt i skyggen av denne herligheten som skal stå på badet.


...også litt nytt til a mor;
Oppsatt rufsetufs-hår og disse..
Jeg har mange slike silkeblomster- bruker de i håret, på toppen eller jakka :)
Fint skjerf a gitt!



Totalt urealistisk I:
Totalt urealistisk II:
Totalt urealistisk III:









8 kommentarer:

majamysil sa...

Hei! Lenge siden du har vært i Bloglandia :) Hyggelig å "se" deg og jeg håper du er tilbaks!

Ann-M sa...

så hyggelig å se at du blogger igjen.
Gleder meg til mange fler inlegg :)

Cathrine sa...

Yay så koselig å se en lyd fra deg her inne. Og som vanlig graver du fram masse fargerikt man blir glad av! Hvor er sokkene fra??

Barn i heimen - Cecilie sa...

Joo hoo! Mange kjekke ting:)
Bra du blogger å se deg poppe opp på bloggelista igjen!God helg!!

Christina sa...

Jippi!!:) Endelig tilbake.. Gleder meg til å se bilder fra huset!! Johooo..

Lykkelinn sa...

Koselig å høre fra deg igjen - og så med et skikkelig snopeinnlegg med massevis av flotte ting å drømme seg bort i!

Bella sa...

Så kult at du er tilbake! : )

Polo sa...

According to your introduce,I have some good idea to do my work.Thanks to share those.At the same time,I also want introduce some useful and comfortable cheap ralph lauren shirts .During this fashionable summer,most of customers want to buy a suitable fashion clothes for yourself.Now in our online store,our custom women's polo shirts wholesale,the cheapest price and worthy trust quality already attracted so many peoples attention.Our latest style lyle and scott sale is outlet now.So many kinds of style polo shirts clothing waiting for you to buy.I also to offer everyone a good business. I hope we can learn each other.