fredag 20. november 2009

Poul Pava


I serien "hvor mange ******* kan en familie ha", er turen kommet til Poul Pava sine herlige naivistiske bilder. Da vi giftet oss i sommer fikk vi et nydelig bilde av min søster og svoger med teksten; "videnskab eller gud, viktigst av alt er kjærligheten". Noen mnd senere sikret jeg meg et stort PP-bilde da en lokal designbutikk skulle legges ned. Nå har lysten på nye bilder sneket seg inn, og jeg kan allerede se for meg hvor fint det hadde blitt med et bilde eller to oppe på loftet :)

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei ja dei er bare lekre. Kunne tenkt meg et eller to selv også, men usikker på hvot de selges i området rundt Stavanger. Uansett en koselig blogg du har!!!

Anna

Marihøna sa...

Å ja! De er sååå fine! Kunne virkelig tenkt meg et par selv...

Anonym sa...

De selges på Ting :-)

Maya: sa...

Fin fine:) Håper det står bra til med dere:)

Glede sa...

Artige bilder! Spesielt det øverste. :)

mette sa...

å så kult! fete farger! har sett de på ting-butikken tror jeg...

tavelhus sa...

Å vad jag gillar dessa tavlor!

MyC design sa...

Herlige bilder. De skal jeg la meg inspirere av ved neste maleriprosjekt. Fin blogg du har. Dette er mitt første besøk her inne, men ikke det siste :)

Rikke - fargesirkelen sa...

Nå er det lenge siden jeg har besøkt bloggen din, det skal ikke skje igjen:P Jeg tror du kan skrive minst 1o stk, bør ikke det holde? ;)

Rarerina sa...

Åj, fin blogg! Legger meg som følger :)
Har nettop fått meg noen kort fra Poul Pava fra Ting. Ingen malerier her, men jeg liker dem!