torsdag 3. juni 2010

En eneste laaang ønskeliste (og mer vil det bli)

Ordknappe øredobber fra Snella og Petronella . Har en følelse av at disse blir mine asap.
Vi trenger flere av disse. Faktisk.
Skjønn a gitt!
Puff til småguttene :)
Jeg er helt sikker på at 90-tallets terracottafliser kommer helt i skyggen av denne herligheten som skal stå på badet.


...også litt nytt til a mor;
Oppsatt rufsetufs-hår og disse..
Jeg har mange slike silkeblomster- bruker de i håret, på toppen eller jakka :)
Fint skjerf a gitt!



Totalt urealistisk I:
Totalt urealistisk II:
Totalt urealistisk III:









7 kommentarer:

Marieinwonderland sa...

Hei! Lenge siden du har vært i Bloglandia :) Hyggelig å "se" deg og jeg håper du er tilbaks!

Ann-M sa...

så hyggelig å se at du blogger igjen.
Gleder meg til mange fler inlegg :)

Murmels mamma sa...

Yay så koselig å se en lyd fra deg her inne. Og som vanlig graver du fram masse fargerikt man blir glad av! Hvor er sokkene fra??

[ barn i heimen ] sa...

Joo hoo! Mange kjekke ting:)
Bra du blogger å se deg poppe opp på bloggelista igjen!God helg!!

Christina sa...

Jippi!!:) Endelig tilbake.. Gleder meg til å se bilder fra huset!! Johooo..

Lykkelinn sa...

Koselig å høre fra deg igjen - og så med et skikkelig snopeinnlegg med massevis av flotte ting å drømme seg bort i!

Bella sa...

Så kult at du er tilbake! : )