torsdag 6. august 2009

Her er det potensiale!!!!

Gudene vet hvordan mitt drømmehus egentlig ser ut... Jeg ser meg selv i 70-talls funkis, digre hvitmalte hus fra 20-tallet, firkanta murklosser fra nåtiden...ja, you name it! Nå er det nok lenge og vel til vi skal flytte noen som helst plass, men jeg følger da med allikevel. Dette skjønne huset fra 1916 er nå tilsalgs i byen der jeg bor;









For et fantastisk potensiale!!! Hvis jeg myser litt kraftig kan jeg se for meg hvordan dette kan bli :)

10 kommentarer:

Ludoland sa...

åh herlighet for et utrolig kult hus! Der kunne jeg elsket å innrede!

små og store drømmer sa...

For et fantastisk hus. Der kunne jeg gjerne bodd også ja.. Vet allerede hvordan det skulle sett ut utenpå :) Hehe..

moa sa...

åååå, for et utrolig hus!!!!
..dette er absolutt et sånt hus jeg ØNSKER meg....
potensiale, ja gjett om...

moa

Tove sa...

Å ja, dette kunne virkelig blitt et drømmehus ja:) Kjempestilig! Men det så ikke så billig ut heller...

God helg!

klem

Unknown sa...

Enig ! Her er det potensiale!!
Jeg kan se det for meg, i min drøm er det helt perfekt!!!

Tina sa...

løp og kjøp sier jeg bare, nydelig ser for meg jeg også...

Anna sa...

Oh my! Dette er jo drømmen :) Superpotensiale, ingen tvil om det!

Anna

borghild sa...

Kjempepotensiale! Jeg tenkte straks 'Matilda' da jeg så det... Fra Roald Dahls bok, hvis du vet hvilken jeg mener...:) Klem B:-)

Nostalgia sa...

Oh, spennende ! Skal tro hvordan det ser ut inne ?

Ønsker deg en deilig helg !
Klem, Nostalgia

Aasviv sa...

Detta likte eg ja, kan bli kva som helst.