tirsdag 21. juli 2009

Updates

Kone-Mari har så uendelig mange prosjekter på gang om dagen. Foreløpig er de bare i hodet mitt. Det er ikke måte på hvor mye jeg har lyst til. Jeg vil lage sengeteppe(r), sy puter, barneklær (urealistisk), male møbler, pusse opp rom, innrede lekehus (supermann har gått i gang med å bygge miniatyrutgaven av vårt hus, men vi har et godt stykke igjen for å si det pent. Når skal vi få tid til å snekre egentlig?), henge opp hyller, lage bilder, sy "fatboy"....listen er bortimot uendelig. Jeg satser på at jeg snart kommer i gang med et prosjekt eller to. I mellomtiden får dere se litt av det som har dukket opp i huset de siste ukene;
Først et utvalg bryllupsgaver, mer kommer :)
Dette vanvittig fine Poul Pava-bildet er så midt i blinken som det kan få blitt. Fargene er supre, motivet herlig og teksten nederst på bildet; "videnskap eller gud, viktigst er kjærligheten" er rørende vakker.

Mamma som har heklet dette (også) :) Hun er en racer!Kartell-lampe som har fått sin midlertidige plass på det brune skapet (som i følge supermann også er midlertidig )..hihi..Nye spisestuestoler, Urban og Jakob (?) som skimtes i enden, passer utmerket til de gamle stolene i malt tre. Mari-skåler fra Iittala (gurimalla så mye fint Iittala har).Boite-bokser, moccamaster og kitchen aid. Suupre alle sammen :D

Så et hett tips; Vegmuseumet i Øyer kommune (Oppland) har en butikk som selger rice, house doctor og green gate til en veldig billig penge. De har Pappelinatepper også forresten, og masse annet fint! Mann og barn på museum, mor på shopping ;)

-og tilslutt i dag; en kjempefin boks min beste venninne A kjøpte til meg på reise til hovedstaden :)

5 kommentarer:

Tove sa...

Så mange flotte ting dere har fått i hus i det siste da:) Og det museumet med butikk hørtes jo helt perfekt ut!
Lykke til med oppstart av diverse prosjekter:)

klem

Ann-M sa...

å jøje meg Mari.. åssen skal du få tid til alt dette da... du vet nok råd:)
veldig mange fine ting du har fått. Veldig fin den lampa og.
klem fra det kalde land

Bente sa...

Her var det mange fine ting!!! Utrolig stilig det Poul Pava-bildet!

Kaspara sa...

Heisan koneMari!
Gratulere så masse litt på etterskudd med bryllupet, og du sa tydeligvis ja! Flott!
(søsteren min har ei venninne som svarte nei i et digert kirkebryllup...)
Herlige brudebilder. Jeg elsket det i trappene og det du bærer mannen din på. Du ser så flott ut, og mannen din var virkelig atypisk i spenstig antrekk.
Gøy å se på fine bryllupsgaver også. Jeg likte så godt det naivistiske Poul Pava-bildet jeg.
Mariskåler Må selvfølgelig Mari ha!!!
Ha en glad sommerdag du nygifte.
Ser du spruter over av ideer og ting du vil gjøre.
Her har vi ferie alle sammen, og stoffene mine blir nok liggende litt på vent enda.
Klemmer fra kaspara

Maria sa...

Vilka fantastiska presenter ni fick. Grattis efterskott!