tirsdag 23. juni 2009

Vinner av retrostoff-utlodningen

..ble ELINE :) Eline har ikke blogg, og derfor ante jeg ikke engang at hun leste bloggen min. Det artige er at vi studerte sammen (riktignok ikke samme bachelorgrad, men vi hadde felles forelesninger) for noen år siden. Elinesniken har visst at det var min blogg en stund, men ga seg altså ikke tilkjenne før denne utlodningen dukket opp :) Nå må du sende meg adressen din Eline, også må jeg vite hvilket stoff du likte best. Skal kjøpe en liten ekstragave fra København også (litt skummelt med tanke på at jeg jo ikke kjenner stilen din) men jeg lar meg ikke skremme :) Grattis!

Til dere andre; takk for deltagelsen ;)

Jeg tar bryllupspause nå. Vi snakkes i begynnelsen av juli :)

5 kommentarer:

Tant Grön sa...

Grattis till Eline och ha nu en riktigt härligt bröllop och en fantastisk bröllopsresa!

Kram Tant Grön

Anonym sa...

ÅÅÅ!! Nå ble jeg glad! For en koselig overraskelse! Jeg sender deg en mail med adressen min. Ha et strååålende bryllup og kos dere på tur! Gleder meg til å se bilder! Hilsen fra ELine

Marieinwonderland sa...

Lykke til med bryllupet!

Ninas Drops sa...

Tuddelu...
Lykke til...
Det ligger en liten ting å venter på deg hos A!!!!
Gleder meg på dine vegne..
Store klemmer fra Nina

mette sa...

god ferie, og godt bryllup!!