torsdag 2. april 2009

Naked bride?

Takket være datageniet bak bloggen Maganda ser jeg nå lyset i tunellen av min lille bloggkrise. Jeg tror ikke det er lagringsplass som er problemet allikevel, men med litt hjelp av supermann kan jeg i allefall avskrive det, og starte jakten på den opprinnelige årsaken til at jeg ikke får lastet opp egne bilder.


I går bestilte vi Moodsdress til supermann. Det var som om dressen var støpt på han, og strutterompa og muskelbrystkassa kom virkelig til sin rett..*siklesikle* Det eneste negative er at jeg må levere tilbake min kjole, for den passer overhode ikke til dressen.. -jeg ser for meg noe ala denne i offwhite. Men for guds skyld UTEN det skjerfet i halsen!

2 kommentarer:

Murmels mamma sa...

Åååå den kjolen har jeg også siklet på.... Zizzi har så mye fint altså!

Linda sa...

For en utrolig stilig dress!!! Den var superfin!:)