fredag 14. november 2008

Det finnes bare en Mari *humhum* (slæddet etternavn)

Til gjengjeld finnes det flere Mariskåler!! Perlemor, som har bloggen Moia, hadde bursdag i går og fikk en nydelig rød Mariskål som hun viser i bloggen nå. Mari selv har ikke råd til Mariskåler, og nøyer seg med kopiene. Foreløpig har jeg fire, men jeg ønsker meg flere. Jeg har funnet kopier på Skeidar og Tilbords, men det går rykter om at de finnes på Europris innimellom også. Noen som vet om flere steder kanskje?

10 kommentarer:

Maria sa...

Hej!
Jag har fyra sådana skålar. Mina är äkta...men två av dem är köpta på FABRIKSBUTIKEN som har andra sortering av dem, alltså lite billigare. Hade en kopia tidigare, men färgen lossnade när jag diskade den...

Sine sa...

Og Sine ønsker seg slike til jul...

De er kjempefine!

Marieinwonderland sa...

Hei! De er fine og jeg ønsker meg en ekte i lilla eller frostet. Kjøpte en turkis til moren mi i fjor og en frostet til en venninne. Du kan kjøpe de ekte billigere på Fabriksbutiken ved Nordby på Svinesund. Den ekte rød kostet 699,- på Kitchn fordi det var gull i glasset! Hvem behøver det!?! På Pyttipanne har de en i rød.

Anonym sa...

Hei Mari
Som du nå vet, har Majamysil gitt meg en turkis i julegave, fra før har jeg fått tre telysholdere i samme farge fra Ittala av henne. Fint å ha en datter med god smak!
Hilsen Mammaen

LillaLykke sa...

Nydelige skåler ja! Jeg kom over en på europris en gang, og så har vi to fra skeidar. Vet ikke om andre som har disse, er sikkert å finne på lagersalg om en stund :)

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Jo du, disse skålene er utrolig flotte - har noen her hos meg også...

Ha ei koselig helg...

Christina sa...

Jeg elsker de skålene! Vil ha i lilla og rød! :) Men men.. Det må bli når jeg svømmer i penger.

Jeg husker gaven! :) Har hatt en skinnsyk uke hvor vi alle har hatt omgangssyken...

Stooor klem
C

Mina sa...

Ja, disse skålene er kjempefine!:) Jeg har en lilla en fra Europris, kostet 69kr, hihi:) Den står på kjøkkenbenken med nøtter oppi.

Nå begynner det vel å nærme seg at noen i gaveringen mottar gave i posten! Spennende:)

Gledelig søndag!

Mari sa...

Mamman:

Du har vært heldig der altså :) hihi, men så er jeg veldig sikker på at hun har vært maks heldig med deg også :)

Klem fra Mari som synes det er så himla koselig at du leser bloggen min, og ikke minst at du legger igjen beskjed :)

Marihøna sa...

Me too want Mariskål!