tirsdag 17. juni 2008

Om en ikke-eksisterende blogg

Min kjære, kjære venninne A`s blogg ville vært rene godisposen for min del. I går duret det inn to mms-bilder av hennes seneste kreasjoner. Det første var en stor H, sydd i ulike stoffer og fylt med vatt (vil jeg tro). Den var SÅ fin, og vil nok skli rett inn på rommet til H. Neste bilde var av et prosjekt som hun har hatt i tankene leeenge. Hun har nemlig en sånn barnestol fra Jysk som ene og alene er laget av skumgummi. Minuset med stolen er at den har et skikkelig stusselig, blått trekk med noe bamsemønster. I går hadde hun forvandlet hele sullamitten om til en patchworkstol :) Gudbanoa så stilig som det ble *sikle,sikle* Med tillatelse fra A skal jeg kanskje få lagt ut bilder av mesterverkene her. Hva sier du A?

Her i heimen står tiden litt stille om dagen. Det eneste jeg har gjort på interiørfronten er å henge opp tallerkenhylla. Den fant sin plass på veggen oppe i 2.etasje. I samme rom som familieveggen og daybeden. Guri som jeg gleder meg til å få alt på plass der oppe. Ute i carporten står fremdeles tre stoler og venter på malingsstrøk nr 3. Kanskje det blir tid i morgen...eller dagen etter...hihi.

Ingen kommentarer: