tirsdag 20. juli 2010

Årets nyheter i hagen

I fjor var det sandkasse og trampoline som flyttet inn i hagen vår. I år har verandaen fått en mini-makeover, et kirsebærtre har flyttet inn og det samme har lekehuset. Det ble forsåvidt påbegynt i fjor. Nå er det riktignok ikke heeelt ferdig enda, og jeg kjenner jeg begynner å bli en smule utålmodig..

Mine innleide snekkere (jeg ba om noen ekstra kjekke noen, og jammen fikk jeg det også);

Min eldste blir 4 år i slutten av juli, og innen det SKAL lekehuset være såpass ferdig at barna skal få gå til dekket bord der inne.

Neste års prosjekter er allerede pønsket ut; jordbærland og opparbeiding av lekehusets tomt :)

6 kommentarer:

Namaste sa...

Det såg då ut som et uhyre ambisiøst prosjekt jammen!

Glede meg te å sjå det når det blir ferdig :o)

Hasigamas mamma sa...

Oj, hvilket hus!!!!!!!!! Det må en si.... dette må jeg jo bare følge med på :)

Ha en herlig uke!

Christina sa...

Åhhh... Gleder meg sånn til å se det huset ferdig!!! :)

mimmi-leone sa...

Kos med lekehus, alle barns drøm.

Ønsker deg en nydelig dag!


Hilsener fra Mimmi-Leone

shox sa...

Your article has so many useful information,and so attractive design.I am very like this.Online Store,everyone like to buy yourself lovely and comfortable shoes or clothes.Unique design bag,I think in our country this kind of design is so little.Right?hah!!Why don't you try our new design puma shoes on sale shoes?It has high protect function,and also make your feet feels very comfortable.In our store, nike nz shox has a large discount activity online,already attracted so many customers attention.If you like them,you must hurry action to choose them.At the same time,uinque design and perfect appearance puma future cat now hot selling online.I hope we can learn each other.

SamogSofie sa...

Åjjjåjjj , for et lekehus, Slik vil vi også ha ! Er det helt egensnekret, eller modell fra noe sted ???