tirsdag 22. september 2009

Hvor mange Riceboller trenger en gjennomsnittlig familie?


Jeg er jo som flere vet heftig begeistret for disse Ricebollene. De fyller mange funksjoner og er i tillegg fine å se på. Nå har jeg forelsket meg i denne fargekombinasjonen (også)... For de uinformerte er jeg den heldige eier av to sett allerede, og det har faktisk hendt at jeg har brukt alle sammen (i allefall så godt som alle ;) )
Ellers går det fremover med lekehuset til guttene. Det blir kjempefint, og jeg klarer nesten ikke vente med å innrede der inne. Planene om å pusse opp loftet er i ferd med å realiseres, og to tilbud er innhentet. Vi akter nemlig ikke gå løs på det prosjektet selv og skal for en gangs skyld sette bort arbeidet :D All ære til småbarnsforeldre som takler oppussingsstress i tillegg.
Jeg har fortsatt hamstringen av retrostoffer, og har nok mer enn nok til et lappeteppe eller to. Antageligvis får jeg ånden over meg i vinter, tror du ikke?

11 kommentarer:

Tove sa...

hihi, en gjennomsnittsfamilie trenger da minst tre sett:) Så spennende med oppussing av loftet, og høres fantastisk ut å ikke gjøre jobben selv.. Holder på å male gulv og vegger i stua, pluss en masse møbler.. Det er MYE jobb bare det. Og gleder meg til å se ferdig(e) lappeteppe(r), klart du klarer det i løpet av vinteren:)

Glede sa...

Jeg også eeeslsker Ricebollene! De er geniale og samtidig flotte å se på.. Kanskje jeg også bør skaffe meg et sett til? Hmm..

Camilla sa...

hihi Jeg har faktidk bare ett sett, men mener absolutt jeg bør ha minst ett sett til :-D Og lappetepper ja, jeg har også stooore planer for vinteren.. hoho

et kjært hjem sa...

Jeg har faktisk ikke de bollene...ENNÅ...men de står på ønskelisten :) De er jo kjempepraktiske, så et sett til gjør vel ikke noe :)

Tara sa...

nydelige boller:) rice-boller trenger vi så mange som mulig av;)

E:-) fra k(a)os(e)heimen sa...

Så koselig med livstegn fra den kanten:-)
Rice-boller kan man ikke få fom mange av!

Ninas Drops sa...

Yepp sure!
Klart du får tid i vinter til å lage noe fint av retrostoffene dine...
Har kun en slik Rice bolle jeg gitt...grrr...og den fikk jeg av A til bursdagen min. Ønsker meg flere...maaange flere...hihi...
Oki, de dyra kostet ca 100 kr pr stykk, kan se etter de neste gang jeg skal til Moss hvis du vil. Det blir nok en liten stund til altså...Pling på om du vil da.
Nina

Ninas Drops sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
alvorada sa...

En gjennomsnittsfamilie trenger helt klart tre sett! Det settet på bildet er min favorittfargekombinasjon :)

@afjo72 sa...

Klart du får ånden over deg - gleder meg til å se resultatet av prosjekt lapp :o)

Kristine sa...

Lekestue ja, det ønsker jeg meg til mine to også. Neste år... Håper vi får se bilder av lekestua deres etterhvert så jeg kan bli inspirert:)